new year's in London

Det var ett tag sedan jag skrev här nu, vilket mest beror på att jag för tillfället befinner mig i Sverige. Julen firades som bekant i Stockholm och nyårsafton räknades ner på äkta brittiskt vis
 
three
   two 
     one
       HAPPY NEW YEAR!
 
och firades såklart i fina London. Just nu är jag hemma i Örnsköldsvik sedan en knapp vecka tillbaka och har det rätt bra. Jag träffar fina vänner, äter middagar, går ut, fikar, trycker kycklingrullar, hänger med min fina mormor och kramar min hund mest hela tiden. Här planerar jag att stanna i tre veckor, sedan bär det av hem till Lyon igen. 
 
Såhär såg min dagar i London ut på ett ungefär:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0