levande död

Igår var jag på en tidig Halloweenfest som en business school anordnade här i Lyon. En vän till mig går där och fixade in oss på klubben som hette 42 (lite Liftarens guide till galaxen-känsla över det hela). Jag var utklädd till en zombie med fejkblod och söndertrasade kläder. Väl ute på klubben mötte jag en av mina störta rädslor i livet; en mördarclown. Jag sprang. Så sjukt obehagligt hjärtattack-läskigt. Killen hade verkligen gått in för rollen och jag blev minst sagt övertygad.
 
Såhär såg jag ut 
 
Mina kära vänner såg ut lite såhär! Plus några vampyrer, katter och gangsters. Jag kan ju meddela att tunnelbaneresan hem idag (sov hos en kompis) var minst sagt intressant, vilket kan ha haft att göra med att jag såg ut att ha blivit attackerad av en björn. Förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0