salladshuvudets återkomst

Jag vänder totalt upp och ner på mina dagar, kom hem klockan sju i morse och vaknade klockan fyra. Och jag gjorde precis samma sak dagen innan. Förvisso älskar att vara uppe sent, men det känns tråkigt när man vaknar upp och det redan är mörkt ute. Igår hade jag dock superroligt, så det gör inte så mycket att halva söndagen försvann! På en brasiliansk fest spenderade jag kvällen, som en av de få närvarande med europeiskt ursprung, alla dansade salsa och andra för mig okända danser så i början kände jag mig som en väldigt stel svensk. Men det blev bättre efter en stund!
 
 
Här är en väldigt oklar bild från igår. Jag misstänker att det är ett slags danssteg mina vänner försökte lära mig, men man vet aldrig. Allt känns oklart. Och ännu oklarare kändes det när jag vaknade upp och hittade ett salladshuvud i min säng. Det är andra gången det händer här i Lyon! Jag förstår att jag bara försöker att vara snäll mot mig själv och lämna lite mat framme ifall jag skulle bli hungrig, men det är lika förvirrande varje gång jag vaknar upp, vänder huvudet till vänster och finner mig själv stirra in i en isbergssallad. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0