rastlös

Jag har inget grepp om mitt liv. Allt är så obestämt och spontant. Jag har inget inplanerat förutom det jag ska göra de närmaste timmarna. Och jag är inte van. Förut var det svårt att hitta en lucka i kalendern även om jag tittade tre månader framåt i tiden - nu kan jag göra vad jag vill. Och jag är inte van. Jag gillar att veta vad jag ska göra dagen efter, vad jag ska göra nästa vecka och när jag har nästa prov i skolan. All denna fritid gör mig frustrerad, det känns som att jag inte åstadkommer något. Även om jag försöker att sysselsätta mig med att upptäcka Lyon, med att måla, med att skriva och med att dricka vin så känns det som att jag saknar något.
 
raslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0