Novemberblåst

Hösten har äntligen kommit Lyon!!! Som jag har längtat efter krispig luft och löv i fina färger. Det känns så knäppt att det snart är mitten av november och att det ingen snö täcker gatorna än. Ännu mer knäppt känns det när jag tänker på att det inte kommer att falla någon snö här, det är ju inte bli vinter på riktigt om termometern inte visar plusgrader och man inte halkar så fort man sätter foten utanför dörren på grund av isen.
 
Här sitter Vanessa, Yamuna och jag vid Rhône.
Det var längesedan jag fotade med min systemkamera, men om man hänger med fotointresserade människor så blir det visst några bilder ändå!
Himla blåsigt var det idag, därför ska jag ta och dricka något varmt för att tina upp mig. Norrlänningen i mig har visst vant sig vid värmen här nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0