kött och kladdkritor

Den här helgen har varit rätt bra. Jag har bland annat blivit bjuden på en random brasiliansk matlagarfest av en kille jag känner där de dukade upp ett långbord med sjuka mängder mat (men framför allt sjuka mängder kött) varpå jag hamnade i ett galet matkoma. Majoriteten av människorna som åt var brasilianer vilket gjorde att man kände sig väldigt borta när de kom av sig och pratade portugisiska med varandra. Men trevliga var de och de betedde sig som en enda stor, glad familj vilket var fint.
 
 
Här sitter vi och väntar på att maten ska bäras in! Och JA, jag är medveten om att jag ser sjukt stel ut, haha.
 
Och som jag vanligtvis gör på söndagar så målade jag, den här gången med kladdkritorna jag hade glömt bort att jag hade. Detta är något jag borde börja göra mer ofta, söndagsångesten lättar när man får se lite färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0