aldrig mer

Nu är jag äntligen hemma från en allt annat än lugn och avkopplande weekend i Barcelona. Det som var tänkt att vara en nöjesresa fullproppad med sevärdheter och sangria blev istället en mardröm med fyra stulna mobiler, försvunna bankkort och ett stulet pass mindre än 24 timmar innan avresa. Herrejesus. Som tur är visade det sig att människorna på det brasilianska konsulatet var mycket hjälpsamma och fixade fram ett pass även fast ID-kort och hela faderullan saknades. De betalade till och med för det eftersom ingen av oss hade 500€.
 
 
Nu ska jag äta koreansk soppa min kompis Jin gett mig innan jag går och lägger mig. Trött som en tok är jag, men om ni väntar kanske det kommer upp några fina bilder från Barcelona. Men aldrig mer att jag vänder bort blicken om ens för en sekund från mina ägodelar. Mvh en Sofia som har tappat tron på att alla människor innerst inne vill en väl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0