jag mår bra

 
Den här helgen har innehållit precis allt. Skratt, missförstånd, ångest, ensamhet, tårar, våld, illamående, eufori, tysthet och oklarheter. Sällan har jag ätit sådana mängder skräpmat och inte heller har jag tidigare beställt pizza hem till dörren för att jag inte kunnat förmå att röra mig. Men det var en bra sista helg i Lyon som jag spenderade precis på sättet jag ville. Och trots att jag inte hade något röst hela lördagskvällen (vilket tvingade mig till att kommunicera med folk genom att skriva på min mobil) så var det värt det. 
 
På fredagen gick jag ut. Jag firade min vän Rafaels födelsedag och vaknade dagen efter upp med mina vänner liggandes i en hög i hans lägenhet. Vi tryckte pizza och såg på film, slumrade och hällde i oss mängder av vatten. På kvällen gick vi ut igen, dansade till en timme efter stängningstid, sade farväl till vår vän Janine som hälsade på över helgen och släpade oss hemåt. Idag träffade jag Wonhee och Jin för att prova på Frankrikes svar på McDonald's; Quick. Vi åt och jag sa hej då till Wonhee som jag inte kommer att träffa på en månad. Efter det svepte jag och Jin in oss i filtar och såg en koreansk film (med undertexter såklart). 
 
Och även fast min röst i detta nu är i klass med en pubertal tonårspojkes så var detta en bra helg. Jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0