hälsningar från en sjuk Sofia

 
Hej på er! Jag mår inget vidare idag, snörvlar, hostar, kan inte prata och har möjligtvis feber. Men, ikväll, efter att ha skrivit under lägenhetskontrakt, konkat saker över halva stan och feberyrat kom Jin över och matade mig med en slags koreansk sushi. (älskar folk som matar mig <3) Och drack te. Sen kom Claudia och fick oss alla att må ännu bättre. 
 
 
Jag har fått i uppdrag att designa musiktidningen min klass gör den här veckan. Och såhär ser den ut just nu! Den är i klass med någon slags psykedelisk feberyrsel, men roligt hade jag i alla fall när jag fick klottra. Nu ska jag dricka lite te och krypa ner under täcket.
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0