bonne anniversaire Ana

I kväll fyllde min fina vän Ana år och hennes värdfamilj bjöd in mig och Jin till en överraskningsmiddag hemma hos dem. Jag och Jin gömde oss i vardagsrummet och gav nästan Ana en hjärattack när vi hoppade fram. Det är lite extra kul att överraska Ana eftersom att hon är (liksom många brasilianare) väldigt dramatisk och hennes reaktioner är något utöver det vanliga. Haha.
 
Allt var jättegott, vi åt foie gras (gåslever), åt fransk salami, drack champagne och åt en himmelsk jordgubbstårta från ett bageri. Herregud vad mätt jag var efteråt!
 
Här har vi glada Ana och en tjej i hennes värdfamilj.
Champagne, gåslever, saucissons och andra godsaker. Dör!
 
Efter middagen gick vi såklart ut och firade på ett rätt sjukt mexikanskt ställe. Personalen var faktiskt väldigt snälla och gav gratis shots till oss för att Ana fyllde år. Bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0